Volgers

woensdag 21 oktober 2020

Eerste Communie

Goedemorgen allemaal, 
wat heeft het toch geregend gisteren
of was het bij jullie droog?

Vandaag  een communiekaartje 
dat maakte ik een paar weken geleden.


De basis hoe kan het ook anders is parelmoer wit cardstock.
bewerkt met een embossing folder van Darice
deze heeft een sierlijke swirl ik gebruik hem graag
voor communie en huwelijks kaarten.


Een paspop stans de onderjurk is
uit papier en het randje is gemaakt 
met een stans van de Action
en daarop kanten jurkje.

Het bovenlijfje heeft rozen dp
de kaart is afgewerkt met pareltjes.

We hebben een grote woonkeuken van 4 bij 6 meter
afgelopen zaterdag ben ik begonnen 
met de grote schoonmaak van de keuken.

Gisterenmorgen was ik klaar,
alle kastjes zijn schoongemaakt en opgeruimd
en de vloer is geschrobd met dank aan mijn man.

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje.
Blijf gezond en tot blogs.

   

44 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,

    Bij ons was het gisteren droog, het heeft maar heel even gedruppeld.
    Wat maakte je een mooie frèle communiekaart... echt mooi!
    En wat hebben jullie goed gepoetst! Kan deugd doen hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy, vandaag hoop ik een droge dag te krijgen de was moet naar buiten. Onze dochter vertrok naar Australië afgelopen zaterdag, tja en dan ben je toch wel nerveus, poetsen is een goede afleiding en gelijk alles proper.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  2. Wat een mooi kastje Anita! Zo je bent goed bezig geweest om alles te soppen. Is alles weer heerlijk schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elise, heerlijk alles weer schoon en opgeruimd.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Een prachtige kaart Anita! Je bent echt goed bezig geweest, rot klus altijd, maar wel lekker als je klaar bent. En een hele goede afleiding.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, het is een grootte klus als het klaar is een heerlijk gevoel, en zeker een goede afleiding.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Jij bent goed bezig met de schoonmaak. En wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Hier waren er gisteren maar een paar buitjes.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, hier regent het nu al de sinds vannacht.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. Ik heb de foto vergroot Anita en wat is hij prachtig! Mooi met de geemboste swirl en het zoete jurkje met de mooie strik....een prachtige kaart!
    Nou dat was een klus...wat een fijn gevoel als dit klaar is, ga jij nu ook steeds kijken hoe netjes het is geworden? Hihi ik doe dat altijd wel...
    Gisteren ook wel geregend hier maar het waren elke keer maar een paar druppels....vandaag schijnt het wel knudde te zijn.....Gaan we maar lekker aan de knutsel. liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, hihi ik heb koffie gezet Wilma en genoten van mijn keuken. Regent al uren gaat niet beter worden vandaag geeft niets ik heb vandaag een freubeldag. Fijne dag liefs xx.

      Verwijderen
  6. Mooie, sierlijke communiekaart echt feestelijk.
    Fijn als je een grote klus klaar hebt, daar kun je van genieten. Gisteren redelijk droog, nu plenst het,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, het zijn de kleine dingen die het doen, genieten van een gepoeste keuken.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  7. Oooh wát een beeldschoon japonnethe op de paspop!
    Ik vind poetsen (vroeger óók tuinieren) de beste remedie als ik ergens mee zit dus begrijp het goed Anita. Het huis is zó leeg na een logeerpartij maar dan is er ook genoeg te ruimen/wassen en jullie keuken is weer om door een ringetje te halen..hier plenst het dus ik ga de badkamerkast uitruimen en schoonmaken in afwachting van de "wantsenspuiter" 🥴.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, je voelt gewoon dat ze niet meer thuis is, heel anders dan een dagje weg raar is dat.
      Ai ai dat is minder 🥴 succes als er gespoten is dan is het ook weg.
      Hier plenst het nog steeds ik ga aan de hobby. 😁
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. Prachtig communie kaartje.
    Een echte meisjes kaart.
    Leuk dat jurkje.
    Hier in Ospel de hele dag droog geweest.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi sierlijke kaart. Leuk gedaan met het rokje. Gisteren hadden wij droog weer, maar nu komt het met bakken uit de lucht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette we houden ons vandaag wel bezig met leuke dingen.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  10. jeu wat mooi!
    Hou op schei uit, ik moet de keuken ook hoognodig doen maar zo geen zin in hahaha.
    Ik stoor mij er elke dag meer aan, dus een dezer dager ga ik beginnen hahaha.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een chique kaart die heel mooi past bij de gelegenheid! Fijn dat je keuken weer spik en span is!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dit kaartje met kanten jurk, Anita!
    Ik begrijp je poetsdrift...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje!
    Zo, je bent lekker bezig geweest haha. Heerlijk weer hoor, alles lekker schoon.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi, elegant kaartje, Anita.
    Ik kan me voorstellen dat je dat schoonmaken in etappes hebt gedaan.
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en lief kaartje, ook leuk voor een trouwkaartje! Wat een klus die keuken! Vanmorgen hadden we regen nu schijnt de zon!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi een mega klus Trudy. Wij vanmiddag ook zon mijn man is nog een ronde wandelen, bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief sierlijk kaartje Anita, erg mooi gemaakt!
    Wat goed dat je aan de schoonmaak bent geweest, geeft zeker wel een opgeruimd gevoel of niet? Ik las dat je dochter ook weer terug naar Australië is, zal wel even lastig geweest zijn denk ik. Je omschrijft dat mooi, bonustijd met elkaar, dat heb je toch maar mooi gehad dan. De kaarten uit je vorige berichten heb ik ook bewonder hoor, mooi! Ik ga je nog even mailen om adressen uit te wisselen, leuk!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, je moet iets doen, het was heel spannend allemaal, gaat de vlucht door enz. Opruimen en poetsen is dan een goede afleider.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  18. wat een leuke kaart, mooi gedaan
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    Jij hebt hard gewerkt zeg.....even stoom afblazen!
    je kaartje is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Diny het was wel nodig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nut's Pattern Paper Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een verhaal over jullie dochter. Zal van beide kanten iets heel aparts geweest zijn.
    deze kaart is lieffffff
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===