Volgers

maandag 15 maart 2021

Black and white inchie

Vandaag dit  inchie kaartje ik zag de 
challenge bij GerJanne.
Ik vond het  zo leuk dat wilde ik ook wel uitproberen.

Dankjewel voor alle leuke reactie
 en wensen op mijn vorige blogpost.


Dit is mijn uitvoering van het kaartje
ik gebruikte het leuke cadeau stempeltje van Martha 
en 
Saartje 

Er is niet zoveel te vertellen dit kaartje
het werd een zwart wit uitvoering en 
het vierkantje met de stempel
is one inch.

Ik hou wel van CAS  voor de inchie heb ik een 
gestikte stans genomen en deze verhoog opgeplakt.


De binnenkant wilde ik niet blank laten.


Het zelfde stempeltje in zijn volle glorie
daaronder een gefeliciteerd gestempel
Daaronder een nieuwe embossing folder
 rand met verjaardagstaartjes.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

69 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje en juist in combinatie met de binnenkant maakt het zo af!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, het zo CAS dat de binnenkant het moet doen, vond het wel leuk om te maken.

      Verwijderen
  2. Wat een schattig kaartje met het leuke hondje, ook de binnenkant is leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag je bent lekker verwend door blogland.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel maar wel SUPERleuk!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf kaartje met dat superschattige stempeltje
    ik ga ook kijken of ik mee kan doen had de challenge ook gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, ik vond hem zo leuk en ook een uitdaging omdat hij zo klein is.
      xx

      Verwijderen
  6. Wow, that is so tiny but what a gorgeous card, lovely colours and image used ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Anita.....goed idee om dit stempeltje ervoor te gebruiken!
    Je brengt me op een idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig hondje op je kaart.
    Zo klein en dan toch de hoofdrol spelen, goed gedaan !!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt super leuk.
    Ik hou enorm van CAS kaarten. Ik maak ze zelf ook steeds meer.
    Ik vind het soms wel een beetje "spannend", want wil altijd meer toevoegen, maar dat is echt niet nodig.
    Zeker in dit geval niet, omdat je de binnenkant zo leuk bewerkt hebt.
    Leuk stempeltje kreeg jij ook van martha, ik kreeg ook zoiets, maar dan is mijn hondje aan het gewichtheffen!! Leuk zijn ze he?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, ze zijn schattig die honden stempeltjes.

      Verwijderen
  11. Een heel toffe CAS kaart, met een leuke binnenkant!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt zo schattig dit kaartje! En heel mooi deze CAS kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi in zijn eenvoud, en ook die binnenkant gedaan, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en lief kaartje! Leuk gedaan die binnenkant!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Anita
    Dat hondje komt zo leuk uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Anita .
    Weer eens iets anders .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne zo Cas heb ik het nog nooit gemaakt :).

      Verwijderen
  17. Een simpele kaart maar oh zo mooi. Honden stempeltje is erg leuk.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Adorably cute! Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superschattig en heel fijntjes. En je hebt je toch nog uit kunnen leven op de binnenkant!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super CAS card, thank you for joining us at Allsorts, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi dit kaartje Anita, leuk dat je het leuke stempeltje van Martha/Saartje ervoor gebruikt hebt...Echt een SCHITTEREND CAS kaartje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk CAS kaartje met ook een mooie bijpassende binnenkant.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh deze is ook erg leuk! Die stempeltjes zijn volgens mij allemaal verschillende, die Martha stuurde. Ik heb er ook eentje, maar die is weer anders. EN jij hebt wel zwart gekozen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn schattig de stempeltjes ik geloof wel 12 verschillende. Bij dit hondje vond ik zwart het het beste bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Anita,

    Mah, hoe schattig is deze! (kleine reactie voor klein kaartje)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk kaartje en mooi hoe je ook de binnenkant stempelde!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje! perfekt voor de challenge. Bednakt voor eht meespelen bij AAA Cards Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart Anita, knap dat je het zo mooi CAS kunt maken.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annerieke, ga zeker nog CAS kaartjes
      maken bij deze challenge.

      Verwijderen
  29. een inchiekaart ... ik leer weer iets nieuws. Leuke kaart en een ideetje dat ik zeker in het achterhoofd hou.
    L£iefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke inchie kaart!! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen zaterdag.
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heeee bekend stempeltje en wat heb jij hem een leuke bestemming gegeven Anita, een leuke kaart zeker ook met de mooie binnenkant!
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wowwwww gaaf Anita,

    Ik zit nog te broeden op deze challenge.
    Lastig heb over algemeen grotere stempels

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Such an adorable card. Thank you for joining the AAA Cards Challenge.
    - Joy Dsouza

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===