Volgers

zondag 14 maart 2021

Mijn verjaardagspost

 Wat was ik jarig gisteren er lagen heel veel envelopjes mij te wachten.


Ik had de enveloppen dicht gelaten tot mijn verjaardagsdag 
kopje koffie bij en ben begonnen met open maken van de post.

De prachtige kaartjes waren allemaal voorzien van lieve wensen
 dat zijn toch echte geluksmomentjes.
🥰
 Mijn man heeft mee genoten van jullie kaarten, het zijn juweeltjes stuk voor stuk.

Alle kaartjes op de foto gezet.


Ik kreeg ze niet allemaal tegelijk op de foto


Het werden meerdere foto`s 😊


En wat zijn ze kleurrijk


Prachtige kaartjes stuk voor stuk



Als het goed is heb ik iedereen al persoonlijk bedankt
voor de prachtige kaart.

Toch wil ik van hier uit  jullie nog eens hartelijk bedanken
voor al het moois in de enveloppen. 
Ik ga hier nog weken van genieten in de woonkamer
daarna gaan ze allemaal mee naar mijn hobbykamer
 heb ik er nog langer plezier van.😊

Lieve groetjes Anita 

25 opmerkingen:

  1. Geweldig Anita, dit is echt genieten!!! En nog nagenieten XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo wat een juweeltjes en zoveel.....je bent lekker verwend Anita,geniet er maar lekker van! Een fijne zondag en dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hoop leuke kaartjes heb je gekregen op je verjaardag
    nog van harte gefeliciteerd mijn kaartje komt eraan wist niet de precieze datum nu wel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd Anita en zo veel mooie post krijgen is altijd een feestje maar nu helemaal!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk al die verjaardags post.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, jij kreeg weet ik al zoveel!!
    Leuk hè?! Je voelt je echt een prinsesje met al die "echte post", wij kaarten makers begrijpen dat hoe leuk het is zoveel brievenbus geluk.
    Ik heb je bedankje gelezen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grote stapel leuke verjaardagspost heb je gekregen! Geniet er maar lekker van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I wish I knew it was your birthday, you will have to email me your address for next time...lovely display of cards. xx
    Happy Belated birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg graag gedaan!!!
    Je verdiend het!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaartjes heb je mogen ontvangen Anita en natuurlijk nog Van Harte Gefeliciteerd.
    altijd super om verjaardags post te mogen ontvangen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je goed verwend bent met post Anita!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je berichtje gelezen Anita,

    Fijn dat jullie genoten hebben van alle kaartjes.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nogmaals gefeliciteerd Anita. Wat ben jij ook heerlijk verwend met veel mooie post. Dat maakt je verjaardag extra feestelijk hè.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    jij verjaart ook op 13 maart? Net als mijn dochter. Leuk!! als ik dit eerder had geweten had ik je zeker een kaartje gestuurd. Mocht je nog graag eentje ontvangen, stuur me dan even je adres op; claudia.rogier@outlook.com

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD Anita. Wat heb je LEUKE kaartjes ontvangen. Als je zelf kaartjes maakt kun je daar natuurlijk extra van GENIETEN.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je zoveel mooie post hebt gekregen
    He gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook namens mij nog van harte gefeliciteerd! Leuk om zoveel kaartjes te ontvangen. Geniet ervan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy Birthday to you and what a lovely selection of cards you received.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent ook al zo verwend! Leuk he om zoveel post te ontvangen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo leuk al die kaartjes ! Dat is genieten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag . Leuk al die kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je veel prachtige kartjes gekregen Anita.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het blijven altijd geluksmomentjes Anita ... wat ben je verwend met al die prachtige kaartjes! Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superster Anita.
    Eerlijk gezegd heb ik er niet aan gedacht om een kaartje te sturen 😔😔
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een feestje hé, al die kaartjes. En ik ben wel te laat maar toch nog van harte gefeliciteerd


    liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===