Volgers

woensdag 25 augustus 2021

Just a note in turquoise en geel

 Vandaag is het tijd voor KKT 8ste schakel
het schoot mij op het laatste moment te binnen
kaartje maken, en het was al maandag middag.

Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn retro handtasje!


Bij het turquoise koos Marfien geel een mooie combinatie!



Met de snijmallen die ik heb heb ik de driehoeken gemaakt 3 heb ik
 er door de wood grain embossing folder van Paper studio gehaald.
 

Sommige heb ik verhoogd opgeplakt.

Wil je de creatie van alle andere deelnemers zien , klik dan hier!

Ik liet me inspireren door Kimberly Tony
haar kaart heb ik gelift in de gevraagde kleuren van KKT.



Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


Wil graag iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en graag tot een volgende blog.

Groetjes, Anita

32 opmerkingen:

  1. Echt super hoe je deze kaart gelift hebt Anita en de kleurencombinatie is prachtig. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brilliant and so effective, great design as always. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke liftkaart is dit en jouw versie in deze vrolijke kleuren en meer structuur is nog mooier! Fijn dat je meedoet met de jubileum Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuke lift met de vrolijke kleurtjes vind persoonlijk jouw kaart mooier qua kleuren die springen er echt uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi modern kaartje Anita
    Prachtige kleuren bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave lift maakte je in de kleurtjes van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke liftkaart Anita.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf gedaan! Een mooi kaartje geworden en gelijk diverse uitdagingen ermee! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je Lift is helemaal geslaagd, wat een leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Goed gelift ook! Ik kwam er maandagavond ook achter...gelukkig had ik dinsdag een vrije ochtend..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi gelift Anita. Het ziet er heel fijntjes uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan met de driehoekjes, een mooie combinatie.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige CAS kaartjes !
    Helemaal mijn ding,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt mooi gemaakt, leuk dat je deze kaart hebt gekozen om te liften

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke lift. Heel mooi strak kaartje!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een stoere kaart met die driehoeken, Anita. Heel erg gaaf gedaan.
    Ik was heel goed bezig met geen dp kopen, de eerste 6 maanden van dit jaar. En ik kon nauwelijks merken dat er een deukje in mijn voorraad geslagen was. Maar ja, nu ben ik toch alweer een paar keer bezweken voor een leuk blokje. Eigenlijk weer even terug naar "niets kopen"...alleen ga ik in september eindelijk weer eens naar een beurs, dus of dat gaat lukken?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk kaartje is het geworden.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaartjes zijn het zo geworden, geslaagd, ze kunnen in elke kleur, dus je modelletje is klaar hahahaha
    in ieder geval, fijn dat je er weer bij was deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Anita,

    Toffe kaart, lekker abstract!! Hou er wel van!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi strak kaartje in deze kleurtjes Anita, super leuk met die driehoekjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje in de KKT kleuren Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooi gelift kaartje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wij zijn ruim ene half jaar na jullie getrouwd. Ik las net jou bericht bij jou kerstkaart die trouwens erg leuk is geworden. Ook deze CAS kaart is in de KKT kleuren is ook is is het last minute leuk geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een toffe kaart voor het KKT! heel mooi CAS, leuke lift.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Abstract kaartje, orgineel! Die zonnige driehoeken met de subtiele blauwe tekst is tof. X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke lidkaart in geel en turquoise. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie lift in KKT kleurtjes Anita! Hij ziet er in deze kleurtjes een stuk zonniger uit dan het origineel. Bedankt voor je bijdrage aan onze lift jubileum challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Clever and creative lift! Thank you for playing with us at Love to Craft Challenge and we hope to see you again next time!
    XOXO, Aimeslee LTCCB DT
    http://paper-paisleys.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie lift Anita. Door de driehoekjes te embossen komen ze mooi overeen met de gestreepte driehoekjes uit het voorbeeld kaartje. Mooi het geel met turquoise.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het grafische van de kaart vind ik erg leuk, ik hou daar wel van! Zowel zwart/wit als de frisse combinatie van aqua/geel vind ik heel tof. Leuke vondst en tof uitgewerkt. Dank je wel voor het meedoen met onze jubileum challenge Anita!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===