Volgers

zondag 22 augustus 2021

Back to the 60`s and 70`s

We gaan terug in de tijd ik liet me 
inspireren door de zwart wit mode in de jaren 60-70 tig.

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart

Vandaag gaan terug in de tijd met dit 
handtasje.


Van een lieve vriendin had ik in 2019 
een aantal sjablonen gekregen
dit handtasje was er 1 van.


Dit was de gelegenheid om mee 
te doen aan challenges met dit tasje.

Het werd ook gelijk de basis
getekend op retro papier en uitgeknipt.

Ik had aan mijn eigen handtas een leerlabel
dat heb ik eraf gehaald en getekend. 


Het label hangt los, voor de foto
 even onder het lipje gestoken.

Nog een sluiting op het tasje meer 
wilde ik er niet op zetten zonde
van het mooie patroon.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:



Wil graag iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en graag tot een volgende blog.

Groetjes, Anita

29 opmerkingen:

  1. Leuk tasje Anita
    De retro look vind ik leuk fijn dat je dat sjabloon hebt gekregen komt goed uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk retro tasje. Lijkt wel echt leer. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een énig retro tasje Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi tasje leuk zo helemaal in retro stijl
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooi tasje zou ik ook wel willen hebben 😊😉Leuk gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met deze leuke tas ga je zeker terug in de tijd! Tof detail met et label.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tasje maakte je Anita, lijkt wel van echt leer!
    Wie wat bewaart….Fijne zondag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke retro tas heb je gemaakt Anita....hij lijkt wel echt!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave retro-tas heb je gemaakt.
    Mooi papier heb je ervoor gebruikt en ook zo leuk met het label.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wat bewaart heeft wat. Heel gaaf gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met onze cahllenge Anita, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT2Sistersonbtheblog

    ps: ik zie je kaartje nog niet op ons blog maar misschien moet je dat nog doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een gave handtas Anita. Zo zou ik er wel een in het echt willen. Inderdaad een retro patroon/dessin. Leuk om er zo'n label aan te hangen, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie retro handtas, leuk papier gebruikt en grappig met het label er aan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie tas heb je gemaakt en een leuk patroon is het.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er leuk uit. Heel mooi gemaakt.
    Hartelijk dank voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tas Anita.
    Leuk patroon.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A really stunning design, lovely colours. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat origineel bedacht voor de Retro challenge.
    Heel erg mooi papier, het lijkt wel leer.
    Het label maakt het nog echter.
    Fijne dag en tot blogs maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke retro tas!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend leuk Anita! Door die vlakken is het echt zo'n retro tas geworden. Ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. grappig en leuk tasje is het zo geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat een super gave tas heb je gemaakt! En wat leuk dat label eraan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig leuke tas heb je gemaakt. Het papier lijkt wel wat leerachtig en met de label erbij is het helemaal net echt. Die zwart/wit mode herinner ik me wel. Er waren patronen bij die dansten voor je ogen als je er te lang naar keek.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi modelletje is dit, weer eens wat anders! Het papier dat je koos past er heel goed bij, prachtige creatie! Pop art mode, ik weet het nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk, grappig om een retro-tas te maken!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige tas helemaal in retro stijl.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===