Volgers

donderdag 19 augustus 2021

Puntige kerstkaart no 47

 
Tijd voor een kerstkaartje ik zag dit modelleke
voorbijkomen op bij de schatkaart en dacht...
en zie hier hij is klaar voor week 33.

Bedankt voor alle leuke berichtje op mijn vorige kaart.


15x15 witte basis en papier van decotime.


Even niet opgelet ik wilde de smalle punten 
naar beneden laten wijzen...
Niet gelet op het patroon, ach ja zo is hij ook leuk toch...
Met de vele kerstbomen doet het mij denken aan het liedje
O Christmas tree, o Christmas tree


Nog stoer hert met strik het is tenslotte kerst niet waar.

We zijn druk bezig met schuren en schilderen de ramen
 en deuren om het huis nou ja
mijn man dan, ik ben van de koffie en het eten.
Buiten is het nu klaar!

Een beetje minder aanwezig in blogland nu 
we zijn begonnen aan de keuken mijn man
 is timmerman en heeft een groot gedeelte van 
de keukenkastjes en buffetkast zelf gemaakt.

Hij is begonnen met schuren en als alles geschuurd
 is dan help ik mee met schilderen.

Maar het weer moet wel goed worden het 
zijn heel wat kasten en we willen de grondverf
 toch graag buiten erop zetten
We doen alles in etappes.


Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:





Wil graag iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en graag tot een volgende blog.

Groetjes, Anita

38 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitvoering van joe kerstkaart Anita....heel erg leuk gedaan!
    Succes met jullie klus in de keuken....wij hebben dat vorig jaar gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt, je bent deze week niet de enige met dit leuke model.
    Gaaf papier heb je gebruikt.
    Succes met de verbouwing thuis.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart kaartje en mooi papier!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik zag dit modelletje al meer voorbij komen Anita
    Met de punten om hoog is tie ook leuk, ook leuk dp!
    Succes met klussen, handig dat je man het zelf kan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en het is een model hè! De mijne komt volgende week online, want is nog niet ontvangen...
    Succes met schilderen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Anita, super model dit he.
    Succes met jullie keuken, handig dat hij timmerman is, geef je voor en na foto's? Hoezo nieuwsgierig hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en een leuk model! Grappig dat je het zelfde idee als Ans had!
    Handig dat je man timmerman is! Succes met klussen en koffie zetten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, wel een ingewikkeld model zo te zien.
    Veel succes met schuren en schilderen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Anita.
    Succes met de renovatie van de keuken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het leuke model zie het vandaag vaak langs komen hebben jullie dat afgesproken ??? haha
    mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Anita, ik kom het model vandaag vaker tegen en dacht inderdaad: he, jij hebt een eigen draai aan het model gegeven. Zo is ie ook leuk.
    En wauw, je eigen keuken maken, wat knap! Jammer van het weer inderdaad, buiten schilderen is nu niet echt een optie, met al die nattigheid.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw versie van dit model is prachtig, Anita. Lief hertje binnenin. Toevallig dat wij allebei de punten omhoog hebben (jij per ongeluk en ik expres).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al zo'n leuk modelletje1 Ik zie er verschillende vandaag! Ook deze manier van de punten leuk gedaan hoor! Ik begrijp het helemaal met het schilderen, wij zijn ook bezig met de buitenboel te schilderen maar het weer zit niet helemaal mee! Er komen gelukkig nog een paar goede dagen aan! Veel succes en fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit model is populair deze week en met de brede punten naar beneden is ook mooi Anita. Leuk dessin-papier heb je gebruikt en alles is mooi gedecoreerd. Succes met klussen, ook leuk om samen te doen.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh die is leuk zeg!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo is hij zeker ook leuk, een mooie kaart in een apart model!
    Wat knap dat je man dat kan, zo wordt het nog meer je eigen keuken. Succes met schilderen, geloof dat het veel werk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita!Leuk patroon he? Kan je alle kanten mee op.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is echt een leuk patroon, ik zie er nu ook meerdere voorbij komen en de punten kun je plaatsen waar je wilt.Mooi gemaakt met het leuke papier..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk model, een mooie kerstkaart.
    Groetjes van Marian..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very interesting color combination and also the layout of the card. A truly festive Christmas greeting. I really like deer. I'm glad you shared CCAYR.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha kijk ook jij heb het patroontje van de schatkaart gebruikt voor je kerstkaart van deze donderdag...heel mooi papier ervoor gebruikt en mooi aangekleed met mooie details
    veel succes met jullie schildersklus mijn man is de buitenboel (boerderij) aan schilderen, ik laat dat graag aan hem over..
    Ik kan het trouwens niet meer nu...Alhoewel ik vandaag een betere dag heb ... gelukkig..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, leuk patroon is dit. Je hebt er een mooie kerstkaart mee gemaakt.
    Veel succes met schilderen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart is dit geworden Anita, dit modelletje ben ik vandaag al vaker tegen gekomen. Veel succes met al die klussen, wat zal het allemaal weer mooi worden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita!
    Hij is zeker leuk geworden. Ik zag hem op deze manier ook al voorbij komen. Niets is fout, he? Je hebt het heel leuk gedaan met die punten en dan de belletjes.
    Wat goed dat jullie dat allemaal zelf doen met de kozijnen en de keuken. Handig een man die timmerman is. Hoewel ik ook niets te klagen heb hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het viel mij meteen op, die punten, ik dacht "leuk jij hebt de andersom gedaan" (ik zag dit model al vaker)
    Toen las ik dat het perongeluk was gegaan, maar het kan heel goed hoor.
    Wat een klus, wat jullie mee bezig zijn, maar als je het in etappes doet, er de tijd voor neemt en het wordt steeds mooier kan je dat alleen maar blij mee zijn.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kerstkaart Anita.
    Wat een leuk papier heb je gebruikt voor dit model kaart en de kleuren zijn ook zo mooi. En dan als je de punten optilt als verrassing komt het mooie hert tevoorschijn en met strik nog wel.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita, wat een leuke kaart. Gaaf papier heb je gebruikt en een leuk bijpassend plaatje. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatje Anita!
    Mooi modelletje en leuk papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous fancy fold card and non traditional colours. Thanks for adding to the Christmas Craft Creations Gallery.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is zeker zo leuk met de punten andersom Anita, een mooi sfeervol kerstkaartje! Succes met de schilderwerkzaamheden, pfff dat klinkt als een flinke klus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is so lovely. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thank you for sharing your lovely crafting for CHNC challenge 555 - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful and what a great card shape!

    Thanks for joining us at the Sparkles Christmas Challenge.

    Helen x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A Christmas card in Haloween colors, bells that seem to have a pumpkin face, I love it. My two favorite holidays combined on single creation.
    Thanks for joigning us at Christmas Craft Creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a very unique fold card. I love it. Great colors. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations and hope to see you again soon.
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!*Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===