Volgers

woensdag 29 september 2021

Zomaar kaartje de 8ste schakel : Geel met staalblauw

De laatste woensdag van de maand en dan is het KKT  kaartje 
aan de beurt.

Bij het geel van Marfien  koos Martina staalblauw prachtige combinatie!
Ik ben op zoek gegaan naar papier in mijn hobbykamer voor deze challenge 


En vond dit staal blauwe en gele papier en een stukje gemêleerde papier
het licht geeft de kleur niet goed weer tja we kunnen niet alles hebben

Witte basis en dan het staalblauwe, de bloem uit geel gestanst 
en nogmaals uit het gemêleerde papier.


Stukje voor stukje heb ik het gemêleerde papier 
 terug geplaatst in de gele bloem.
En zo werd dit patchwork kaartje geboren.





Mijn hart is zwaar en ik kan het nog niet bevatten binnen
 2 maanden na het overlijden van mijn zus 
heb ik nu afscheid moeten nemen van mijn broer.

Blijf gezond liefs Anita

25 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je in je kaart gestoken. Wel een heel mooi effect . Je bloem spat eraf
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey is net een puzzeltje, de bloem, wat heb je dat leuk bedacht.
    Ik vind het een mooie kaart. Juist omdat het zo"n rustige uitstraling heeft.
    Van je laatste zin schrik ik heel erg, wat een ontzettend verdrietig nieuws.
    Heel veel sterkte voor jullie en blijf elkaar goed in de gaten houden.
    Lieve groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Anita, wat een naar nieuws. Ik schrik ervan. Logisch dat je het net kunt bevatten. je hebt het ene nog niet verwerkt of het andere is er al om te verwerken. Heel veel sterkte gewenst!
    Je kaart is prachtig van kleur. Heel goed gevonden. Blauw blijft een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is fantastisch mooi Anita maar wat een naar en verdrietig nieuws lees ik nu weer….heel veel sterkte en veel liefs van mij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie kleuren combinatie
    gecondoleerd met het overlijden van je broer heel triest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Anita.
    Gecondoleerd met het overlijden van je broer.
    Sterkte gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaart, Anita.
    En gecondoleerd met je broer. Erg zwaar zo kort na het overlijden van je zus, veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anita, éérst je prachtige bloem om te bewonderen en dan dat intens droevige bericht. Bijna niet te bevatten zó snel na elkaar je zus en broer verliezen, héél véél kracht en sterkte gewenst.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah Anita wat een naar nieuws, van harte gecondoleerd met het verlies van je broer, veel sterkte!

    Je kaartje is mooi , leuk dat patchwork in de bloem en natuurlijk een mooie kleurencombinatie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart.
    Ik vind je kleurencombi erg mooi gelukt, de bloem komt zo mooi tevoorschijn op het blauw.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige bloem op je mooie kaart, Anita.
    Wat ontzettend om je broer te verliezen, zeker zo kort na het overlijden van je zus. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei Anita....wat vreselijk het verlies van je broer...en zo kort na het overlijden van je zus.
    Heel veel sterkte ik denk aan je!
    Knap dat je toch nog een kaartje hebt gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh Anita, wat verschrikkelijk dat je alweer afscheid moet nemen, zo triest om na je zus nu ook je broer te moeten missen!
    je kkt-kaartje is heel mooi.
    wens je heel veel sterkte toe!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Anita.
    Jee wat krijg je veel op je dak zeg, gecondoleerd, wens je heel veel sterkte XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anita, gecondoleerd met het verlies van je broer. Echt erg om weer een geliefd iemand te verliezen op zo'n korte tijd.
    Mooi kaartje heb je gemaakt in de KKT kleuren.
    groetjes en veel sterkte,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel sterkte !!!!
    Je kaartje is mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gecondoleerd met het overlijden van je broer, dit mooie kaartje past daarbij, de bloem verbeeldt je broer, hij laat jouw in het donker achter maar... hij straalt naar jouw, zomaar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Anita, wat vreselijk zoveel naars meemaken in zo'n korte tijd. Heel veel sterkte gewenst!!
    Je kaart is mooi, de bloem straalt inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met de blauwe en gele kleuren Anita.
    De bloem op je kaart is prachtig.
    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je zus en je broer.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie kleurencombi Anita!
    Jee Anita, wat een heftige tijd is dait dan voor jullie. Het is toch ook niet te bevatten dat je in nog geen 2 maanden tijd afscheid moet nemen en van je zus en van je broer. Heel erg veel sterkte meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heftig Anita, logisch dat je het niet kunt bevatten, dat is veel verdriet in korte tijd. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Je hebt wel een mooie patchworkkaart hier laten zien. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je broer. En dat zo snel na je zus. Ik kan mij voorstelen dat jij je nu niet meer compleet voelt nu ze er niet meer zijn. Je kaart vind ik mooi, wat een werk om dat in elkaar te puzzelen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Striking CAS card, love those colors! Thank you for playing with us at Love to Craft Challenge and we hope to see you again next time!
    XOXO, Aimeslee LTCCB DT
    http://paper-paisleys.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje Anita. Wat een naar nieuws! Gecontroleerd 😘
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===