Volgers

dinsdag 5 oktober 2021

Herfst vallende blaadjes en pompoenen tijd.

De herfst heeft zijn intrede gedaan
ook dit weer heeft zijn charmes.

Dank voor jullie lieve reacties op mijn vorig blogbericht.


Een warm welkom aan Marja ze is mijn blog gaan volgen gezellig
als je een reactie achterlaat kom ik ook bij jou kijken.

De basis is kraft en van hier uit ben ik de kaart gaan opbouwen.

De gebruikt materialen: Embossing folder
 MD DF3419 voor de pindanoot pompoen te maken.

Hebben jullie ooit deze pompoen gegeten hij is erg lekker.


En zo kwam ik op het idee om dit op mijn kaart te verwerken.
Embossing folder MD DF3419  en DF3405
papier boho summer  PK9148  en effen oranje en groen papier.
Petra`s berries LRO628, Eekhoorn- Konijn CR1340


Toen Marianne Design hun oproep deed voor een herfstkaart
ben ik gelijk aan de slag gegaan.
Op dit moment ontbreekt het mij aan inspiratie
 en energie om ook maar iets te maken.

Blijf gezond en pas goed op elkaar liefs Anita.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij: 

31 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder pompoen, ik ken hem niet Anita…
    Leuk zoals je de pinda’s op je pompoen maakte, een prachtige herfstige kaart. Houd je haaks en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie herfstkaart Anita, veel op te zien.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart is het geworden, leuk met de pompoen.
    Ik ken de pindapompoen ook niet, toch maar eens even gaan zoeken.
    Hopelijk gaat het snel weer iets beter met je en hervind je je energie en inspiratie.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart Anita.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pompoen ken ik niet maar op jouw beeldige kaart staat ie te shinen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig herfstkaartje Anita
    Mooi met pompoen, om te eten ken ik het niet, maar het ziet er wel lekker uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op een top herfst, mooi hoor.
    De herfst heeft mooie dagen, maar ook koude en natte..... maar r moeten het er mee doen.
    Deze pompoen en de eekhoorn passen zet goed bij de herfst.
    Wat naar dat er niet veel uit je handen komt, probeer je er niet teveel in te verliezen, doen wat wel lukt.
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje in de mooie herfstkleuren wat een schattig eekhoorntje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gezellige herfstkaart in deze vorm. Leuk de pompoen op de achtergrond, het lijkt net of de eekhoorn er naar toe gaat! Nog nooit gehoord van de pindapompoen. Hopelijk vind je snel weer wat energie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat herfstseizoen, komen van die mooie kaartjes langs ook deze is heel mooi.
    Wat een naar bericht lees ik hieronder, Het allerbeste en veel sterkte toegewenst.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie herfstkaart Anita.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig herfstkaartje Anita!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige herfstkaart heb je voor de challenge gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige herfstkaart Anita....zo leuk gedaan met de eekhoorn!
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken de pompoen ook niet. Maar gelukkig maakt dat niks uit voor je leuke kaart
    Leuk dat je meedoet met de “herfstkaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie herfstkaart. Ik heb weleens pompoen dorp gegeten.. zelf nog nooit grmaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die pompoen ken ik niet, ziet er bijzonder uit! Heb wel eens pompoensoep gegeten, was erg lekker.
    Gaaf kaartje, leuk model, mooie stansen en embossing ... helemaal herfst! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie herfstkaart met eekhoorntje en pompoen. Leuk kaartmodel.
    Ik heb weleens pompoensoep gegeten. Vond het erg lekker.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Anita
    Pompoenen zijn erg lekker hoor, zowel voor soep als om in de oven te 'bakken'.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kraft-herfstkaart Anita, heel schattig!
    Dank je wel voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een echt herfst-kaartje, mooi gedaan! Leuk met het eekhoorntje erop. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie herfstkaart en leuk model.
    Hopelijk komt de energie en inspiratie snel terug. Houd je haaks!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je deelname aan DCL.Schitterend herfstkaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik had nog nooit van een pindanoot pompoen gehoord maar wat leuk dat je je daardoor hebt laten inspireren. Heel erg leuk herfstkaartje! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart Anita!

    Wil je sterkte wensen met het verlies
    van je broer.

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie kaart Anita.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart in een leuk model, leuk met de pompoen en de eekhoorn.
    Gecondoleerd met het verlies van je broer, schokkend om in zo'n korte tijd 2 mensen uit je leven te verliezen.
    Heel veel sterkte.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende herfstige kaart Anita met pompoen en groen
    Veel sterkte met verwerken van deze mensen die je verloren bent , geen woorden voor . Oh jawel ik ben
    gek op pompoen soep heerlijk !! Groetjes Epie XX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooie herfstkaart Anita.
    Leuk modelletje en mooie warme kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie herfstkasrt en leuk patroon de kaart!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===