Volgers

zaterdag 13 november 2021

De letters van jouw naam...

Een van de rouwkaartjes die ik maakte.


Witte basis kaart met een licht grijs
daarop een vellum band die ik schuurde aan 2 kanten.


De bloem stanste ik 2x uit  design papier en effen grijs
bond  ze samen met een  zwart lintje 
daarna plaatste ik de stempel half op de vellum en op het grijze papier.

De letters van jouw naam staan in ons hart geschreven.

Dankjewel voor de leuke reacties op mijn 
Halloween kaart van vanmorgen.

Blijf gezond
Liefs Anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

16 opmerkingen:

  1. Zo mooi en stijlvol is deze kaart gemaakt.
    Het vellum is er zo mooi bij en wat een prachtige tekst heb je hiervoor gebruikt.
    Knap gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige condoleance kaart met het vellum band.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi effect met het vellum. Mooi stijlvol kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stijlvol. Dat vellum past er perfect bij.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, stijlvolle kaart, Anita. Dat vellum is mooi gebruikt en de dubbele bloem is ook mooi. Gave tekst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie en stijlvolle kaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig condoleancekaartje Anita....mooie tekst heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie condoleance kaart met de bloem op het vellum en de mooie tekst
    Groetjes, Eri.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie rouwkaart en dat lintje zou erbij ik vind hem prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk gedaan!! Zo stijlvol. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en stijlvol zag! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en stijlvol.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous condolence card. Your design by using this pergamentpapier is really amazing. The flower bound by the black ribbon is very effective as well. And I adore the sentiment. A very comforting card.
    Thank you for sharing your card with the current EAC challenge.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie elegante condoleance kaart, Anita!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===