Volgers

zaterdag 13 november 2021

Happy Halloween

 Ditmaal deed de post er wel heel lang over 
om naar de USA te komen.
Soms is er post binnen 1 week en dan...
Ach het geeft niet de gedachte telt toch!


Craft papier daarop een embossing folder 
met baksteen bewerkt met inkt.

Een spinnenweb met vleermuizen mocht niet ontbreken.


De heks mocht de hoofdrol spelen op deze kaart
zoals je ziet is het volle  maan!

Happy Halloween tekst heb ik op de computer gemaakt.

Dankjewel voor de leuke racties op mijn Thanksgivingkaartje
met plezier heb ik ze gelezen.

Tot vanmiddag dan kom ik met nog een kaartje langs.

Blijf gezond

Liefs Anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

12 opmerkingen:

  1. Wat je zegt, het is de gedachte die telt. En de ontvanger zal reuze blij zijn geweest met je gave kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk Anita, met een enge heks erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt er nóóit op rekenen, hetzelfde met Engeland en Duitsland (bdaykaart heeft er 1,5 over gedaan ??)maar hoofdzaak de leuke post komt aan...😳😳😳😳 scary heks hihi.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke details en de enge heks
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, deze heks op de halloweenkaart. En soms gaat het snel met de post, maar meestal is het gewoon afwachten. Met Spanje net zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig is deze leuke kaart aangekomen met die leuke heks en enge vleermuizen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke Hallloweenkaart, Anita!
    De heks had zeker pech maar haar bezem, zodat het vertraging opliep?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Halloween kaart. Je condoleance kaart van het bericht van hierboven is heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Halloween kaart Anita
    Ik heb niet zoveel met Halloween.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge
    XX Bianca
    The Sketchy Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===