Volgers

zondag 6 maart 2022

Bleu and silver nr 27

Een blauwe kaart en het leuke dp met zilver 
 lagen bij het  restjes papier toch maar even opmaken.


De sterren EF  mocht op deze kaart
de hapjes stiklijk snijmal voor het dp.
en een klein restje voor de tekst Merry Christmas
 in het wit gestempeld.

 
Met handschoen aan ben ik dit bericht aan het typen 
zo`n koude vingers van de reuma
vandaag toch maar eens gaan kijken voor echte reumahandschoenen
heeft iemand van jullie er misschien ervaring mee hoe deze zijn.
 
Fijne dag 

 Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Maar vervelend dat je pijn in je handen hebt. Ik hoop dat de reuma handschoenen helpen.
    Fijne zondag
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de restjes, vervelend van je handen, helaas heb ik geen ervaring met reumahandschoenen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstkaartje Anita
    Wat vervelend die kou voor je handen, hopelijk helpen die speciale handschoenen
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n mooi kaartje Anita, niet bewerkelijk en toch apart. Nee, ik heb daar geen ervaring mee, ik kan je niet raden.. Veel sterkte, hopelijk krijgen we een echt voorjaar deze keer.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou combinatie, de kleuren.
    Leuk model weer.
    Helaas geen ervaring om je advies te kunnen geven, zoek eens op internet zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is me wat met de handjes 😛! Ik heb tégen de Raynaud speciale handschoenen met zilverdraad gekocht..alleen prettig om mee te zitten want kan er niks mee doen, véél te dik. Heb ook een golf-handenwarmertje maar het zijn allemaal "lapmiddelen" en nu ook de artrose er nog bij...typ met een stylus zoals ik al schreef maar ALLES drukt tegen die zere bult op de middelvinger dus het blijft tobben en vandaar af en toe een freubel en vrijwel géén reacties..
    Hoop dat jij wél een oplossing vind Anita, je kaartje is chique met blauw en goud!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje en ik lees ook bij Irene dat dit een nare klacht is. Ik hoop dat je er snel iets op vindt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! Wat akelig van je handen en door dat typen worden je handen alleen maar nog kouder.
    Ik hoop dat die speciale handschoenen helpen.
    Groetjes en sterkte, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart in dat blauw met zilver. Leuks basis vorm. vervelend dat je zoveel last hebt van de handen, ik hoop voor je dat je er iets op vind dat werkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje, Anita! Mooie chique tinten bij elkaar.
    Zo waardeloos die handjes van je, misshcien helpen de handschoenen wel, ik hoop het voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi !!!!!
    Ik heb net handschoenen van skafit aangeschaft, zit zilverdraad in en zou moeten helpen. Ik heb het fenomeen van Reynaud in heftige mate. Ik heb nog niet echt baat bij de handschoenen buiten.....binnen wel. Het zijn ook onderhandschoenen, dus buiten moeten er andere over .
    Kijk maar op hun site.
    Fijne zondag,
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je berichtje ik ga kijken.

      Verwijderen
    2. Is dus wat ik heb en hier boven schrijf:kun je echt niét mee freubelen, huishouden, koken etc etc, alleen maar mee zitten...

      Verwijderen
  12. Een leuke kerstkaart.
    Sterkte met je handen, ik kan je ook geen advies geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this, such a great card and added goodies ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart in deze kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart Anita en ik hoop dat je een oplossing gaat vinden voor je handen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Jeetje wat vervelend zo voor je. Ik heb er ook nog nooit van gehoord via via. Hoop dat je iemand je een tip kan geven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig papier heb je gebruikt en die embossing achtergrond is er mooi bij.
    Heb geen ervaring met reumahandschoenen. Hoop voor je dat iemand dat wel heeft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart is het! EN wat naar van die kou. Ik herinner me mijn opa die ook reuma handschoenen had.
    Ik heb deze link gevonden: https://diabetessokkenshop.nl/products/therapeutische-reuma-handschoenen-artritis-compressie-handschoenen?gclid=CjwKCAiA1JGRBhBSEiwAxXblwbayjH8v2VlHDnEWIik-xAQUNtsEJFnTr2Eq82L-y-JAJjxOntk2GhoC_MMQAvD_BwE

    Misschien heb je er wat aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You have made another lovely Christmas card, Anita! Thanks for joining in again at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely elegant card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===