Volgers

zaterdag 5 maart 2022

Pink and black Christmas nr 26

In blogland zie ik zoveel leuk papier voorbij komen
en ook van de Action en dan vraag ik me af heb ik dat nu gemist
Nee hoor een appje naar Nicolette en het block papier lag in mijn kast.


Kleuren en patronen combineren is best lastig vind ik dan.
Nicolette haar advies opgevolgd en dit is 
de kaart, zwart basis het roze is geembost met
sneeuwvlokken daarop verschillende papiertjes uit het CS blok
Ik volgde deze sketch.




Genoten heb ik van jullie reacties op mijn kaarten
Groetjes, anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

18 opmerkingen:

  1. Wat een pracht kaart heb je gemaakt en wat handig om een appje te sturen naar Nicolette. Ze woont vast heel dicht bij de Action.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje mooi dp en mooi gecombineerd leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt, ja dit papier is super. Hahaha moest je het eerst navragen. Ach zo is dit ook weer nieuw voor je terwijl het al oud is..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart met de sketch en het mooie papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi model en leuk dat de sketch hier zo goed op past.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig. Ik hou wel van kerstkaarten in niet traditionele kleuren.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je het blok hebt gevonden, voor deze prachtige kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Anita
    Prachtig dp en mooi gecombineerd, fijn dat je zo bent geholpen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de sketch mooi gevuld met dit papier, leuke kerstkaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart en mooie papier combinatie!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart gemaakt Anita. Mooie schets en ook het model is gaaf. En het papier is wel een appje waard! 🙂 Fijn, zonnig weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kerstkaart met de leuke sketch Anita !!
    Papiertjes van de Action blijven prachtig in gebruik :-
    Fîjn weekend hoor , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is idd mooi papier, Anita. En de kaart is ook een mooie geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met dit papier, ook een van mijn favorieten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kerstkaart! Dit papier is inderdaad erg leuk en het blok is lekker groot dus je kunt er veel kaarten mee maken! Bij de Action hebben ze nu voorjaars en zomerblokken zag ik gisteren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi geworden.
    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die mooi geworden. Een hele mooie kaart en fijn dat ik kon helpen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely Christmas card with great non traditional colours!
    Thanks for popping by the Rudolph Days Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===